Допоможіть спасти маленького Українця !!!

Все життя як одна мить. І хочеться її прожити з посмішкою, радісно і щасливо. Але завжди є “але”, тому буду змушений звернутись до Вас з проханням про допомогу.



Цей маленький хлопчик є моїм двоюрідним братом, сім'я довгий час боролась з недугою, та весь цей час лікарі не змогли визначити причини хвороби, виписка з лікарні оголошує лише вирок — повна заміна печінки для дитини, часу дали максимум рік.

В Києві згодні зробити операцію за 300 тис грн + операційний час на відновлення, батько готовий виступити донором, але знову але, шансів на життя малечі 50\50. Набагато більше дають лікарі, якщо замінити печінкою донора, та такі операції у нас заборонені. Лікарі Білорусії та Польщі надали згоду на виконання операції. Сума від 100 000 $ + транспортування і супутні витрати.

Друзі, друзі друзів, знайомі та просто добрі люди, внизу вказані реквізити розрахункового рахунку та карт-рахунку мами і тата дитини, а також виписки лікарів, діагнози та рекомендації.

За життя варто боротись, тому якщо є шанс, буду намагатись використати його до кінця.

З повагою родина Дениска


Дописати коментар

7 коментарів:

  1. Дякую всім хто поширює лінки і допомагає дитині матеріально

    ВідповістиВидалити

  2. http://help-denus.blogspot.com

    Історія хвороби

    Шість років тому пішло загострення і Денис пожовтів . Місяць лікували гепатит А. в районній інфекційній лікарні . Через місяць безрезультатного лікування направили в обласну інфекційну лікарню , але там діагноз непідтвердився . Дали направлення в Чорнобильську Львівську лікарню . Здавали різні аналізи для встановлення діагнозу , робили дві біопсії печінки , чотири роки лікували автоімунний гепатит гормональними таблетками . Після чого направили в Киівську дитячу лікарню , де знову для встановлення діагнозу робили різні аналізи лапароскопію печінки і дали направлення в інститут Шалімова в відділ трансплантації та хірургії печінки . Знову робили томографію печінки і лапароскопію з біопсією печінки .
    На теперішній час Цироз печінки , печінкова клітинна недостатність . Трансплантація печінки .

    ВідповістиВидалити
  3. Адреса для документів та інших даних

    Надольський Денис Євгенович

    обл. Львівська рн. Кам'янко-Бузький с. Забужжя вул. Січових-Стрільців 3

    ВідповістиВидалити
  4. Наразі з Вашою допомогою і Божою поміччю зібрали 4 частину коштів. Збір і пошуки інших варіантів спасіння життя дитини триває.

    ВідповістиВидалити
  5. Життя триває завдяки Вам, дякуємо щиро. Кожен день це посмішка. Посміхайтесь і Ви, воно того варте.

    ВідповістиВидалити
  6. Виробили картку поляка татові. Здали аналізи. Очікуємо результатів.

    ВідповістиВидалити
  7. Я ЗАРАЗ ВИКОНАЮ ФІНАНСОВО ЗОБОВЛЕНО ПОЗИЦІЇ, ЯКУ Я ОТРИМАВ В LFDS. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт із паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу і мені відмовили в позиці фінансова установа завдяки моєму кредитному рейтингу. Я не міг платити гонорар своїм дітям. Я відставав від рахунків, яких збирався викинути з дому через неможливість оплатити оренду житла. Саме в цей період мої діти були забрані у мене прийомною сім’єю. Потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, і які я зірвав двома компаніями, що займаються позиками. Поки я не прочитав про: позику в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все одно не переконав через те, що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не повідомив мені про поточну схему позики в дуже низька відсоткова ставка 1,9 %% і прекрасні умови погашення без штрафу за невиплату платежу. У мене немає іншого вибору, ніж також зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені у відповідь. Цей день був Я найкращим і найкращим днем ​​у моєму житті, який ніколи не можна забути, коли я отримати кредитне попередження в розмірі 400 000,00 доларів США суми позики, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику для погашення боргів та започаткування бізнесу, і сьогодні я та мої діти такі щасливі та задоволені. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Довідкова лінія WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати якомога більше тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою шахрайства в Інтернеті. Дякую і Бог благословить вас усіх, я Олександр Артем з горизонту парку до нашої ери, Україна.

    ВідповістиВидалити